12 kwietnia, 2024

Foliowanie produktów – najczęstsze pomyłki, na co zwrócić uwagę?

2 min read

Musisz zadbać o pakowanie produktów do wysyłki i zastanawiasz się, jak zaplanować foliowanie? W tym artykule przybliżamy najważniejsze wyzwania i zalety związane z tą metodą. Sprawdzamy też, jakich pomyłek pomoże nam uniknąć współpraca z ekspertami.

Wyzwania związane z foliowaniem produktów – na jakie trudności musisz się nastawić?

Każdy proces przeprowadzony na masową skalę może okazać się bardzo wymagający pod względem organizacyjnym. Może się wydawać, że foliowanie produktów jest łatwe i nie wymaga większego przygotowania. Praktyka pokazuje jednak, że gdy chodzi o pakowanie, foliowanie i masową wysyłkę listów, trzeba liczyć się ze sporymi problemami logistycznymi. Bez odpowiedniej przestrzeni magazynowej nie damy rady zrealizować tego zadania. Większość firm nie jest w stanie wygospodarować tyle przestrzeni. Ewentualny ich wynajem też nie rozwiązuje problemu. Trzeba jeszcze wyposażyć miejsce w odpowiednie urządzenia oraz zadbać o wyszkolony personel. Budowanie takiej infrastruktury od podstaw to ogromna praca i wysokie koszty. Przeważnie branie na siebie takiego ciężaru jest dla firmy po prostu nieopłacalne. To dlatego tak ważna jest współpraca w tym zakresie ze specjalistami.

Foliowanie, pakowanie i nie tylko – co daje profesjonalna usługa fulfilmentu?

Termin fulfilment odnosi się do ogółu działań związanych z obsługą zamówień. Jednym z istotnych etapów jest właśnie wspomniane wcześniej pakowanie. Jak wiadomo, samo zadbanie o paczkę to za mało, by produkt dotarł do klienta. Potrzebne jest jeszcze:

  1. foliowanie;
  2. magazynowanie;
  3. drukowanie materiałów;
  4. organizowanie zwrotów pocztowych;
  5. zadbanie o organizację reklamacji.

A gdyby dało się zadbać o wszystkie te kwestie w jednym miejscu? Właśnie tym zajmują się specjaliści, oferujący fulfilment, tacy jak DCN Direct.

Uniknij pomyłek związanych z foliowaniem

Pomoc ekspertów to sprawniejsze działanie, oszczędność pieniędzy oraz sposób na to, by uniknąć różnorodnych błędów. Weźmy na świecznik foliowanie produktów. Specjaliści wiedzą, jakie materiały sprawdzają się najlepiej, w jakiej ilości należy ich użyć oraz jakiej technologii użyć, by wszystko przebiegało jak najsprawniej. Każde z działań realizowane jest z dbałością o szczegóły. Jednocześnie wszystko zaplanowano tak, by możliwe było zoptymalizowanie kosztów i czasu. Firma samodzielnie nie byłaby w stanie tak kompleksowo zrealizować tego procesu.

Nieprawidłowe foliowanie nie usztywni i nie zabezpieczy wystarczająco papieru. Z kolei dobrze wykonane zadanie to pewność, że korespondencja nie zamoknie i nie zniszczy się. Nie zapominajmy także o estetycznym znaczeniu foliowania. Ta metoda sprawia, że wszelakie tuby, koperty, kartonowe opakowania prezentują się elegancko. Podobnie jest z katalogami czy większymi kartonami. Prawidłowo wykonane foliowanie może być więc uniwersalnym sposobem na pakowanie wyrobów.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.